Vacature Backoffice medewerker
Wij zoeken een administratieve duizendpoot die op zoek is naar een uitdagende functie bij een dynamische, professionele organisatie met een groot zorghart. Voor ons intake proces en zorgadministratie zijn wij op zoek naar een ervaren administratief medewerker die ons kan ondersteunen bij ons volledige zorgadministratieproces.
Je neemt de telefoon aan en ondersteunt de zorgvrager in hun zoektocht naar de juiste zorg, je draagt zorg voor het intake proces en de communicatie naar onze orthopedagoog. Tijdens het gehele voor proces blijf jij contactpersoon, beheer je de wachtlijst, stel je overeenkomsten op en zorg je voor de juiste indicatie. Nadat de zorgvrager bij ons in zorg komt draag jij zorg voor het financiële zorgproces; je attendeert begeleiders om de cliëntendossiers op orde te houden en de zorgplannen op tijd gereed te hebben, je schrijft brieven aan bewoners en eventuele ketenpartners, en doet eventuele verbeterprocessen. Geregeld ga je met orthopedagoog in gesprek over het intakeproces en met zorgcoördinator en/of directie over het administratieve zorgproces.
Hiernaast ben jij verantwoordelijk voor het digitale berichten verkeer voor de WMO en WLZ en zorg jij er dus mede voor dat onze contracten met de diverse gemeenten up-to-date blijven.
Taken
· Eerste contact van telefoon en mailverkeer
· Contacten onderhouden met businesspartners
· Verantwoordelijk voor het intakeproces
· Uitvoeren van een goed proces m.b.t. aanmelding en doorverwijzing
· Bijhouden van het berichtenverkeer van de WMO en WLZ
· Verwerken van digitale berichten
· Controleren van juiste zorginzet
· Up-to-date houden van administratie t.b.v.. de contracten met diverse gemeenten
· Up-to-date houden van website in overleg met coördinator en directie
· Toezien op indicatie verloopdata en hier acties op uitzetten
· Zorg dragen op het volledige cliënt administratieve proces van aanmelding tot uitstroom
· Hulpverleners instrueert over hun administratieve taken en aandachtspunten
· Facturen opstelt en verzendt
· Brieven en e-mails schrijft aan ketenpartners, cliënten en anderen.
· Bijdragen aan een procesgerichte en systematische manier van evaluatie en verbetering
Functieprofiel
· Minimaal MBO + of startend hbo werk- en denkniveau
· Ervaring met Word en excel
· Ervaring met administratief werk in de zorg
· Proactieve, nauwkeurige en enthousiaste werkhouding
· Bij voorkeur ervaring met Vecozo en zorgadministratiesysteem (Qurentis is een pre)
Functieschaal
Afhankelijk van jou ervaring word je in schaal van de GGZ CAO 40-45 ingeschaald.
Secundaire arbeidsvoorwaarden
- Pensioen
- Flexibele werkuren
- Werk vanuit huis mogelijkheden
Een assessment kan deel uitmaken van de sollicitatieprocedure.
Solliciteren
Interesse in de functie? Stuur dan een motivatiebrief en cv naar sollicitatie@nieuwestartwoonzorg.nl. Heb je vragen, dan kun je contact opnemen met Annet van Meijl of Emeliet Dolstra via 040 7508365.